با تو بودن همه بدی ها رو یادم برد ....

یکی بود یکی نبود

با تو بودن همه بدی ها رو یادم برد ....

 

با تو بودن همه بدی ها رو یادم برد ....

 وقتی دیدم توأم بدی ماتم برد ....

 دنیای غم و غصه عشق ورودیشه...

 همیشه با عشقه که غم و غصه شروع میشه....

 چشمام باز غرق خوابن ...

 غرق رویای تو...

 از این خواب ...

 از این عشق ...

 من میخوام تو باشی نه رویات ...

 عاشقم من...

 من عاشق میمونم...

 من با تو میمونم...

 تا وقتی که هستم از عشقت میخونم....

 من دیونه میشم وقتی تو نباشی ....

 وقتی که تو میری با یه غریبه حس میکنم اشکات انگار یه فریبه ....

 دیروز گفتم این دل خاکی دست تو...

 امروز خدا میدونه با کی هستی تو...

 حتی نخواستم من از تو یه فرصت ...

 بزار حالا که فرصت هست من از تو بپرسم ...

 چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 بگو هرچی بگی میشنوم من ...

 مگه اون چی داشتش بیشتر از من؟؟؟؟؟

 تو قول دادی با من باشی....

 نه من....

 منی که از هم پاشیدم....

 منی که با تو بودم هر صبح و تا شب...

 حالا تنهام انتظار داری با کی باشم؟؟؟؟

 حالا مثل این ثانیه های بی نوسان دارن میان و میرن و منو میدن عذاب...

 تو گفتی که قراره با من باشی بعد رفتی و منم رفتنتو بو کشیدم....

 واسه همینه که میبینی از غصه خونم...

 غمت زده به اعماق پوست و استخونم....

 خداحافظ و خیالت جمع. پشت سرت نمیگم که اون به من خیانت کرد.....

 به همه میکم من واسه اون کم گذاشتم....

 نمیگم که منو با یه کوه غم گذاشت رفت....

 چرا؟؟؟؟؟؟؟

 چون که نمیخوام تورو خرابت کنم....

 تو کاری نکردی که من نخوام حلالت کنم....

 فقط گفتی از هرچی دروغه سیری ولی حقیقت اینه که میری....

 آره برو و همونجا که میری بمون ....

 دوست دارمایی رو که میگفتی به من تو حالا میگی به اون.....

 امروز میفهمم که شاید تو حق داشتی من و تو از روز اول با هم فرق داشتیم ....

 من دیگه میخوابم و وقتی پا شم باز خاطراته که میمونه جلو چشام تا شب....

 خداحافظ....

 و سلام تنهایی ها....

 از فردا هر جای دنیا برم تنهام....

 



نظرات شما عزیزان:

kiki
ساعت15:45---4 آذر 1391
ببخشید من مث اینکه واقعا یه طوریم میشه نه؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 آذر 1391برچسب:, ] [ 14:22 ] [ farnaz ] [ ]